افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من
افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
تبلیغات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من
افشین آذری و مهدی گودرزی آهنگ تو یا من

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از افشین آذری و مهدی گودرزی به اسم تو یا من

+ متن آهنگ

 

 

 

 

لینک مستقیم128:s3.picofile.com/file/8213974150/Afshin_Azari_To_Ya_Man_Ft_Mehdi_Goodarzi_128_.mp3.html

متن آهنگ جدید افشین آذری و مهدی گودرزی تو یا من

یه کاری تو باهام کردی

نمیدونم برم یا نه

خودت بگو چیکار کنم

جوابتو بدم یا نه

حتی یه ذره معرفت ندیدم تو وجود تو

به قوله خودت مگه من نبودم تارو پود تو

حالا کی نامرده تو تو یا من

این چه کاری بود کردی تو با من

یه لحظه هم آرامشم ندارم

مگه میره از یادم

حالا کی نامرده تو تو یا من

این چه کاری بود کردی تو با من

یه لحظه آرامشم ندارم مگه میره از یادم

دلم شکسته از خودم

تو هم نری خودم میرم

چیزی نگو فقط برو

یهو یه چیزی بهت میگم

دست گلت درد نکنه خوب دلمو شکستی تو

وا ایستادی رو قولتو به هیشکی دل نبستی تو

حالا کی نامرده تو تو یا من

این چه کاری بود کردی تو با من

یه لحظه آرامشم ندارم مگه میره از یادم

بگو کی نامرده تو تو یا من

این چه کاری بود کردی تو با من

یه لحظه آرامشم ندارم مگه میره از یادم



تعداد بازديد : 179
جمعه 3 مهر 1394 ساعت: 13:31
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغات
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران

الکسا